Retrieve

Some of the articles published on the site of "Meat Industry", closed to public viewing.

To view these articles is equal to 90 rubles, you can make payments by any method convenient for you:

Subscribe to journal

АВТОРЫ: Старовойт Т. Ф., Колыхалова В. В., Дидан А. В.

Вегетарианство и веганство уже давно стали больше, чем тренд. Едва ли кто-нибудь, кто интенсивно занимается разработками на рынке продуктов питания, может сегодня игнорировать растительную тему.

Все большее число потребителей выбирают для себя вегетарианскую или даже веганскую альтернативу мясу. Наслаждение от еды без продуктов животного происхождения становится социально приемлемым. Теперь потребители, которые охотно ели и едят стейки, готовы попробовать и овощную кухню.

Однако не все полностью отказываются от мяса. Многие, в первую очередь молодежь, хотели бы просто уменьшить свое потребление мясных продуктов. Поэтому их вкус в вегетарианских блюдах и прежде всего таких, как сосиски, котлеты и другие полуфабрикаты, супы и соусы, узнаваем и ценится. Неважно, идет речь о больших сетях ресторанов или полках супермаркетов: популярность продуктов без мяса стремительно растет. Гастрономия и общественное питание могут только извлекать выгоду от растущего спроса на такие продукты. Компания Могунция, следуя тенденциям рынка, предлагает растительные ингредиенты для изготовления альтернатив мясных продуктов.

Vegan, vegetarian, lenten semi-finished products and finished vegetable dishes with ingredients from Moguntia

Authors: Starovoit T.F., Kolykhalova V.V., Didan A.V.

Vegetarianism and veganism have long been more than a trend. Hardly anyone who is intensively involved in developments in the food market can ignore the plant theme today.

An increasing number of consumers are choosing a vegetarian or even vegan alternative to meat. The enjoyment of eating without animal products becomes socially acceptable. Now consumers who willingly ate and eat steaks are ready to try vegetable cuisine as well.

However, not everyone completely refuses meat. Many, especially young people, would like to simply reduce their consumption of meat products. Therefore, their taste in vegetarian dishes and, above all, such as sausages, meatballs and other semi-finished products, soups and sauces, is recognizable and appreciated. Whether it's big restaurant chains or supermarket shelves, the popularity of meat-free products is skyrocketing. Gastronomy and catering can only benefit from the growing demand for such products. Moguncia, following the market trends, offers herbal ingredients for the production of meat alternatives.

Вы здесь: ГлавнаяArticles