Some of the articles published on the site of "Meat Industry", closed to public viewing.
To view these articles is equal to 90 rubles, you can make payments by any method convenient for you:
Subscribe to ‘Meat Industry’ Journal to stay on top of the current developments affecting your business and to keep up to date on the latest research, analysis and newskeep up to date on the latest research, analysis and news:
Company
individual
АВТОРЫ: 8 Альбина Искакова
АННОТАЦИЯ: Рациональное ценообразование является важнейшим элементом эффективной коммерческой политики компании. Грамотно установленная цена позволяет продавать продукт чаще и больше, а также обеспечивает максимальную доходность его реализации в любом канале сбыта. Неслучайно в теории 4P Маккарти/Котлера цена («price») ставится на второе место в рейтинге ключевых маркетинговых факторов после непосредственно самого продукта («product»).
Authors: Albina Iskakova
Abstract. Rational pricing is the most important element of an effective commercial policy of the company. A well-established price allows you to sell the product more often and more, and also ensures maximum profitability of its implementation in any sales channel. It is no coincidence in McCarthy's 4P theory/Kotler's price ("price") is ranked second in the ranking of key marketing factors after the product itself ("product").