Some of the articles published on the site of "Meat Industry", closed to public viewing.
To view these articles is equal to 90 rubles, you can make payments by any method convenient for you:
Subscribe to ‘Meat Industry’ Journal to stay on top of the current developments affecting your business and to keep up to date on the latest research, analysis and newskeep up to date on the latest research, analysis and news:
Company
individual
АВТОРЫ: Альбина Искакова
АННОТАЦИЯ: Рынок колбасных изделий является одним из самых непростых рынков продуктов питания. Перманентные сырьевые кризисы, падение доверия потребителей к самому виду продукции и её качеству вынуждает производителей постоянно совершенствовать методы, инструменты и технологии продаж. В рамках данной статьи обсуждается как не ошибаться в прогнозировании перспективности каналов сбыта и территорий, не «гадать на кофейной гуще», а оперировать оцифрованными данными, как делать ставку на объемные и перспективные каналы сбыта, игнорируя депрессивные рыночные ниши.
Authors: Albina Iskakova
Abstract. The sausage market is one of the most difficult food markets. Permanent commodity crises, a decline in consumer confidence in the very type of products and their quality forces manufacturers to constantly improve sales methods, tools and technologies. This article discusses how not to make mistakes in predicting the prospects of sales channels and territories, not to "guess at coffee grounds", but to operate with digitized data, how to rely on voluminous and promising sales channels, ignoring depressive market niches.