Some of the articles published on the site of "Meat Industry", closed to public viewing.
To view these articles is equal to 90 rubles, you can make payments by any method convenient for you:
Subscribe to ‘Meat Industry’ Journal to stay on top of the current developments affecting your business and to keep up to date on the latest research, analysis and newskeep up to date on the latest research, analysis and news:
Company
individual
АННОТАЦИЯ: Телятина всегда была одним из любимых ингредиентов итальянских потребителей, а в 2022 году она станет главной темой европейской рекламной кампании, финансируемой совместно с Европейским союзом — 2019/2021 и проводимой в Италии голландской межпрофессиональной компанией Assocarni и Sbk. (Голландский межпрофессиональный фонд мяса телят).
Abstract. Veal has always been one of the favorite ingredients of Italian consumers and in 2022 it will be the main theme of the 2019/2021 European Union-funded advertising campaign in Italy by the Dutch interprofessional company Assocarni and Sbk. (Dutch Interprofessional Calf Meat Foundation).